About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, November 16, 2011

life.........

sesekali, bila aku tengok mata2 kaum lelaki ni
nak saja aku korek biji mata sekor2.....
asal nmpak perempuan saja, mula la mata tu membelek sampai aku rasa nak saja korek keluar mata tu.
ko tengok secara tidak membelek boleh x? ini macam ditelanjangkan saja cara dia memandang tu.
haishh....



er... blh x time org azan ni, aku cam terdengar suara baby menangis. tetiba rindu pada baby kat rmh...

6 comments:

HEMY said...

huhu...nk wat camne zonaku..dh terbesa dijamu wanita 'bogel' di sini sana...

zonaku said...

iye la, x payah la nk buat ngan minda lagi. nikmati y ada sudah... ni gaya over ni.....


kalau pompuan buat kat lelaki camana? tapi nk tgk mana? bukan ada y menarik pun? 6 pax bukan nmpak pun

Erina Asmawani said...

itulah definasi "cuci mata" yg sebenar tuk diorang kot kak..hmmm

julietchun said...

kalo rindu balik saja lah

Masy said...

cara dia kan sebenarnye senang je. dorg pandang kita mcm ditelanjangkan, kita pandang dia balik, jgn lepas2. lelaki ni bkn brani sgt klu kita tenung2. melainkan dia saiko / perogol je yg berani x memasal.

huhuhuh

fnd said...

nasib baik aku ni pemalu..selalu saja tunduk..


kahkah

Followers