About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, September 5, 2011

Kisah Raya

Semua sakan update pasal raya. Tahun ni x ada sesi bergambar raya pun. Sebelum raya, Bro1 call bagitahu dia x dapat balik beraya sebab kene kerja pada raya kedua. Dah nama pun kerja, apa nak komplen kan?

Nanti²lah aku buat entry raya bebetul sket.

Demam, dicampur sakit tekak akibat x jaga kesihatan sendiri.... rasa macam nak balik awal jer ari ni.

Insyallah!


12 comments:

Pocket said...

takut sebenarnya,
takut satu masa nanti,
raya dah tak dikisahkan sangat,
kerajaan beri cuti sampai raya ke pat,
kita bantai OT raya kedua..

zaman anak kita nanti,
entah entah raya pertama!!?

ohh

zonaku said...

Wallahualam....
gomen tempat dia keja memang cuti sehari ja pun. cumanya, dia biasa amik seminggu. bukan rezeki tahun ni. doakan panjang umur untuk raya akan datang

HEMY said...

ni namanye tak cerita lg

syah shah said...

ini bukan kisah raya ni... ni baru trailer cerita je... hahahahahah :P :P

AI said...

- cepat baik ye...sian dia...

Muhaimin said...

Kami sekeluarga pun demam selsema batuk ;p. Selamat hari raya maaf dzoher batin ye Zonaku!

Masy said...

baru nk mintak tgk pic raya, takdok le pulokk huhu

get well soon!

zonaku said...

HEMY:
memula nk citer.. tapi x jadi la...

zonaku said...

syah:
oo.. bukan lori trailer ke?

zonaku said...

Al:
timakacih

zonaku said...

adeck:
sama la.. take care ye... imran pun join d club ker? sian dia..

zonaku said...

masy:
official y reramai tu mmg x der la....

unofficial ada jer kot.

Followers