About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Sunday, August 7, 2011

Raya

.






.







.








bukan......
ini bukan entry ucapan selamat hari raya.




.







.
sekadar observation........
ramai peniaga segera muncul di bulan Ramadhan. terutama di bazar Ramadhan. sayangnya, akibat ketidakbiasaan berniaga, pelbagai masalah muncul. paling ketara kualiti bahan niaga.


aku? sekadar menajamkan skill di bulan Ramadhan penuh berkat ini. sesuatu yang agak menyeronokkan. baru hari ketiga hari ini.

selain menajamkan skill, InsyaAllah kegigihan ini bakal melapangkan sambutan raya nanti, juga mengurangkan saiz baju dan nombor di mesin penimbang.


tapi ini juga mengurangkan masa bersama keluarga, kuranglah aktiviti mengusik Farah & Faris. semalam, itu kici datang amik aku. rindu la pulak pada dia.


aktiviti korang pulak camana???

6 comments:

AI said...

-wahhh...skill ape yg ditajamkan tu???

zonaku said...

komunikasi

Masy said...

pegi gym sambil berdating? ehem ehem

zonaku said...

ko biar betul masy....................?






jauh api dari lemang ni!

Ku Tak Sempurna said...

bila dah dpt sarung saiz baju yg kurang, bg kat aku saiz baju yg besar tu eh.

:D

zonaku said...

hahahaa...... blh jer....



tapi ko kene extend labuhnya sendiri la

Followers