About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, August 15, 2011

Lagu Raya

dah 15 Ramadhan..
stesen radio dah dibenarkan siar lagu raya.

best2!




tapi kenapa x wajibkan lagu2 patriotik sekali? kan sedap2 jugak

16 comments:

AI said...

- ye la kan...ini kan bulan kemerdekaan...

zonaku said...

larang lagu indon di siar byk2... biar satu jer lagu luar dalam sejam...
hahahahhhahaaa....

Erina Asmawani said...

ena lom ade dengar satu lagu raya pun lagi ni kak tahun ni..kena dengar ni, bagi feel raya dtg :)

julietchun said...

kalo lagu raya suka p.ramlee, lagu patriotik mesti lah sudirman.

Ku Tak Sempurna said...

jrg tgk tv8 eh?


setiap masa lg patriotik

syah shah said...

eh, sekarang 15 ramadhan dah boleh eh? dulu tinggal 10 hari lagi baru pasang... masa tu baru la betul2 feel nak raya... awal sangat tak bess... :D

Pocket said...

lagu patriotik tu lagu camana weh?
'tanggaaaal tiga puluh satuuu..'
lagu sudirman tu jer la kot.
lagu lain?

bahtera merdeka?
eh tak.. salah tu :D

zonaku said...

ena... kene rajin dgr radio. dgr utube pun ok, tp feeling kureng

zonaku said...

Juliet:
ada lagi lagu lain selain sudirman

zonaku said...

kts:
8tv bukan byk citer cina x der subtitle ke???? aku dah jarang layan tv.

zonaku said...

syah:
blh dah since 15 ramadhan

zonaku said...

pocket:
banyak........ jalur gemilang, wawasan 2020, 1malaysia to name a few

azieazah said...

Di stesen SINAR.fm, lagu raya dimainkan setiap 1 jam (sehingga 10 hari lagi nak raya baru makin kerap) berselang dengan lagu-lagu patriotik.


Ramadhan: Nuzul Quran “bacalah...”

zonaku said...

bagus2.............. tp x dgr sinar.....x kena selera sgt

Pocket said...

owh! tu kira lagu patriotik gak ker?
pocket dok ingat tu lagu politik.

muahahahah:D

zonaku said...

ahahhaaa.... official kan lagu2 tu untuk acara rasmi...

Followers