About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Saturday, July 30, 2011

'Aku mahu jadi pejuang
Yang menjunjung tinggi kemanusiaan
Dan penghormatan yang suci kepada agama'

ayat indah dari drama Tahajjud Cinta. berbekalkan barisan pelakon hebat, ceritanya bawa mesej berat. ini tanggapan awal aku. aku nak tahu kisah yang bakal diceritakan dalam drama ni. tapi aku x menonton tiap jumaat, aku layan online saja.


Salam Ramadhan buat semua pembaca (macam la ramai benar pembaca aku kan). Moga Ramadhan kali ini membawa lebih kegembiraan dan keberkatan buat kita semua.

aku ada keinginan yang tak mungkin dapat aku luahkan dalam apa jua cara, kecuali dengan memohon semua mendoakan agar ianya menjadi kenyataan dalam hidup aku.


9 comments:

HEMY said...

tahajjud cinta dan bila cinta bertasbih...hmmm

zonaku said...

niceeeeeeeeeee

ymn said...

slmt berpuasa .

AI said...

- x tgk la citer tu...tv brape? hehe

- moga ape yg diinginkan oleh zonaku akan menjadi kenyataan... ameennnnn...

zonaku said...

ymn:
:)

zonaku said...

Al:
tv3 kul 9 ker 10 x sure sgt.

ameennn......

zonaku said...
This comment has been removed by the author.
Ku Tak Sempurna said...

camana nak doakan klu tak tau apa hajatnya tu.

cer citer cer citer

:D


salam ramadan
maaf zahir batin, ya

Mr PenyuBiru said...

Salam ramadhan juga.

moga impian ko jadi kenyataan.amin.

Followers