About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Thursday, March 24, 2011

Mimpi

orang dulu-dulu kata; kalau mimpi dipatuk ular, bakal dipinang orang


apa pula yang orang dulu-dulu kata kalau mimpi digigit anjing?




huhuhuhuuuu..... jahat betul anjing itu bukan? er.. kalau kene gigit dalam mimpi pun masih kene samak???






:: inilah akibat tidur semula lepas azan subuh selesai... padan muka dapat mimpi ngeri!::

10 comments:

Masy said...

aku mcm penah jeee mimpi cenggini, tatau la plk ape maksudnye. huuh

Ku Tak Sempurna said...

anjing baka apa yg ko gigit tu? eh yg gigit ko tu?

rottweiler? chihuahua? bulldog? saluki? welsh?

kena tau baka apa dulu baru aku bole tafsir mimpi ko tu

hiksss

ymn said...

maksudnya .. jgn takut dgn anjing :p

PnConfused said...

kena samak kat bantal wehhh...

penuh air liur hang.. keh3

zonaku said...

masy;
scary x??????

zonaku said...

KTS;
ala ko ni...............

dah aku tetiba merajinkan diri tny kak yahuu baka2 menatang haram lagi menakutkan ni...

dr hasilnya, cam mix breed rottweiller & german shepherd

huhuuu.. scary betul aku nengokkan rupa paras mahkluk ni

zonaku said...

ymn;
takut?????? apa itu takut???

zonaku said...

pnKompius:

eleh, karang aku tukar la sarung bantal bila hang nak mai tido kat rmh aku

Linglung said...

itu maknanya bakal dipinang beberapa oraang..

zonaku said...

linglung:
terbaik lah!!!!
ameenn...

Followers