About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, January 4, 2011

Officially...

Officially, my phone line has been terminated as of yesterday. So, dear friends who usually keep in touch with me via the phone, do contact me at my primary line.


TQ!

oh ya..! sengal nk masuk keje setelah lama bercuti...

14 comments:

syah shah said...

Baiikkkk~~~ :D :D


Akhirnya ko masuk keje jugak... Tiadalah lagi ai berasa dengkiss... hahahahah :P :P

Super Nia Hana said...

watashi sangap bercuti okkkkk...

zonaku said...

syah:
hehehehee.. entah brp lama aku blh bertahan mewah bercuti ni

zonaku said...

Hanna:
hehehheeee.... dah ke kl lum ni?

HEMY said...

ko jangkit YB gak sengal?

zonaku said...

heheheee......

YB kes sengal lain... aku lainnnn

Erina Asmawani said...

x bestkan kak kalo dah cuti lamaaa pastu kena masuk keje balik..seminggu monday blues..huhu

zonaku said...

mood lambat sampai sket....

Masy said...

no biasa tu la kan?

zonaku said...

no celcom aku

Yunus Badawi said...

eh ko pun sengal juga ke hari ni? Samalah kita hehehe

No hp 019 ko tu boleh guna lagi kan???

zonaku said...

sengal sebab malasssss......


yer.. 019 tu jer la y masih aku sayang..

julietchun said...

masa gaji tak pulak rasa sengal kan,hahahahha

zonaku said...

masa gaji x rasa apa sebab bukan bos kasik cash kat tangan....

masuk akaun trs

Followers