About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, June 29, 2010

29 jun

ini harinya

aku ada temuduga kerja hari ni

2 serentak!


syukur! alhamdulillah!


cabaran nak penuhi kedua2nya
jam 8 pagi
jam 12 tengahari


doakan aku berjaya ya




**gemuruh!**



selain itu




apa yang aku jadualkan untuk hari ni??????
mungkin ini



senyum!

21 comments:

Tijah said...

gd luck!

aminnn...

Masy said...

gudluck!

syah shah said...

First of all, HAPPY BIRTHDAY DEAR... Semoga segala yang diidamkan dapat dicapai... Aminnn... :D :D

Goodluck dengan temuduga... Semoga mendapat yang terbaik. :D :D

zonaku said...

kak tijah:
tq!

masy:
tq!

syah:
hehehehheee... tq... dah selesai dah satu. gila awal abes.

ni menunggu y kedua

ber_u_wang said...

dapat keje baru leh belanja uncle..


selamat berjaya....

zonaku said...

insyaallah.......
x berani janji, murah rezeki, adalah nnti....

tp kene tgk gak lokasi pekerjaan baru

Yunus Badawi said...

Happy birthday zonaku.

All the best! Kalau dapat kerja nanti jgn lupa beritahu aku ko dapat kat mana. Masih di sekitar lembah Klang kan?

julietchun said...

sil baca doa sebelum keluar rumah,amek berkat :P

Erina Asmawani said...

happy birthday kak..all the best k ;)
moga dpt kerja baruu..amin..amin..

Super Nia Hana said...

happy birthday in advance!
ahahaha

good luck jugak ok!

zonaku said...

YB:TQ!
wallahualam...... di mana Allah tetapkan rezeki buat aku.. di sanalah tempat aku berada.

juliet:
sudah...... cam gigil2 gak ler....

zonaku said...

erina:
tq!
amin.... !

hanna:
in advance pe nyer???? mmg ari ni la bday aku. TQ!

Ku Tak Sempurna said...

happy birthday..

puasa tak hari ni?? ustazah bahyah ckp, klu kita puasa di hari lahir, insyaallah dipermudahkan jodoh utk kita.. :D


gud luck

zonaku said...

kts:
ye ker???

tp aku x posa ari ni... len kali g tau awal2!
hehhehehehehehheeee

Mr PenyuBiru said...

semoga ko dapat keje tu dan seterusnya menjadi hadiah tuk besday ko.

zonaku said...

insyaallah..........

resulnya bukan ari ni..

huhuhu

HEMY said...

ait??aku rasa cm ada entri baru..tp tak nampak plak

Masy said...

bday arinie ka semalam beb? hepi bday dear pren! :) moga semua hasrat ko tercapai, insyaallahhh

zonaku said...

HEMY:
salah publish laaaaaa.... karang ada la

Masy:
semalam, 29 jun. tq! amin

DrSinga said...

alamak...
terlambat....
selamat hari jadi Dear!!!!
dan gud luck!!!

zonaku said...

hheehheheee... xper doc. it's ok

tq

Followers