About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Thursday, May 13, 2010

selanjur bercinta

masih tiada ikatan
walau telah lama berpasangan
hanya bahasa meyakinkan
hubungan kita
dengan suara yang syahdu
dapat kau lukis hatiku
keindahan mimpi-mimpi mu
apakah benar cinta berbunga
harum di dalam jambangan jiwa
sehingga ku asyik terlena
olehnya


rindu berlarutan
mimpi berpanjangan
namun belum ada kenyataan
mahligai masih lagi
terapung di awangan
dalam madah
seloka cinta
berapa lama lagi
perlu aku nanti
rindu ini mencecah ke bumi
segala janji kan menjadi nyata
dah bertapak mahligai bahagia
bukan aku memaksa
tapi selanjur bercinta
biar sampai berumahtangga
biar kita beralas adat
demi menjaga bangsa berdaulat
agar kita dapat syafaat
di Akhirat
***********

x salahkan kalau berharap...... mana tahu ada 'sesuatu' di hujung sana buat ku

14 comments:

julietchun said...

Insyaallah, pasti ada bahagia menanti dihujung sana.

PnConfused said...

amennnn............

Yunus Badawi said...

aku doakan yg terbaik utk ko ..... dan utk juliet juga sbb dia yg menjadi pengomen pertama.

syah shah said...

memang tak salah berharap... dan semoga dapat 'sesuatu' itu di hujung sana... Amin...

HEMY said...

macam lagu nasyid la

Masy said...

huhuhhhu

aku tak berani berharap. aku penakot x mcm ko huhuhuuhuh

arianna adrizal said...

uihh cantek wooo pelamin..

jane said...

berharaplah selagi ada daya....;)
big hug


>.<

Catwoman said...

Bykkan b`doa ye, awak.
Jgn putus asa....

Semoga k`bahagiaan itu juga milik awak, Insya Allah.

:)

zonaku said...

juliet:
amin!

YB:
TQ!



er.. sapa br bkenalan, sapa break ni???????????????? tetiba aku kompius

syah:
amin

zonaku said...

HEMY:
nasyid?????????? ini lagu aisyah laaaaaa


masy:
aku berani????????????

anne:
cantek kan? teringin sanding pelamin camni

zonaku said...

jane:
tq!

zyma:
amin!

k.e.r.i. said...

kisah cinta kau pun tergantung jugak?

zonaku said...

keri:
kisah yang tak sempurna

Followers