About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, March 3, 2010

bukan belas bukan simpati

betapa kecewanya bila tahu
yang paling disayang diambil orang

betapa pilu hati
bila yang selalu ditolong tidak berniat menolong
bukan balasan yang diharap
cuma sokongan yang didamba

betapa kecilnya rasa hati
bila yang tidak sedar diri masih ingin meninggi diri

betapa sedihnya rasa
bila tempat mengadu
pergi saat amat diperlu

betapa yang biasa
jadi amat luar biasa

ini namanya kehidupan

bak lirik lagu;

'siapalah yang tahu sakit pedih diriku tiada bertempat ku mengadu........'

5 comments:

Masy said...

alahai sodehnye.. mlm ni moh la gi fradoo, moga kesejukannye mampu meluluhkan rasa pedih di hati (ehem)

eddie dewanaga said...

Masy... gua nak ikut, boleh??

zonaku said...

masy:
mls ah!!!!!!

baik aku dok rmh n nanges!


eddie:
tapi kalau lu ada bro... jalan kaki ke shah alam pun maybe sanggup jer

Ku Tak Sempurna said...

alahaiiiii....

kehidupan oh kehidupan..

.
.

meh ngadu ngan aku meh... tapi lap ingus tu :P

zonaku said...

KTS:
blh x aku nk selet hengos kat ko....

Followers