About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, March 10, 2010

aku dah dapat!

aku dah dapat mende ni
walau dah x season lagi
tapi aku tetap suka

dah lama aku ngidam nk ada
tp syaratnya
aku x mo beli sendiri,
aku mau orang hadiahkan

x kira sapa pun adiahkan
asalkan ia adalah adiah
aku penah sampaikan hasrat aku ni pada adik2 aku
skali diorg gelakkan aku jer....
nama kata beli untuk aku..
mimpi jer laaa...

x leh pakai tul! hehehhehehehheheee

dan khamis lepas
dalam aku bengong2 dilanda masalah
ada rep ni datang n serah mende ni kat aku

yeay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

akhirnya..... ia MILIKKU!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

13 comments:

Yunus Badawi said...

Nape ko tak cakap kat aku? Hari tu aku beli kat Chow Kit sampai 3. Tapi habis dah rosak semuanya huhuhu

Mr PenyuBiru said...

Friso? cam jenama susu anak jer. err.. nnt kalu ade org tumpang kete ko dan perasan bende tu, mesti diorang akan tanya "anak awak minum susu Friso ke?" hehe

zonaku said...

YB:
aku kan pemalu!

penyu:
cesssssssssssssssssssssssssssssssss

Ku Tak Sempurna said...

sape yg bagi ko tu?? kirim slm sama dia :D

.
.

taknak bg aku gak ke... hihihi

zonaku said...

KTS:
x leh.. ni aku punya!

Masy said...

laa awat la tak cakap. kot tak bole je aku blikan utk ko hehe

fae said...

eh, ada ckp nak ke?? tak notice lak..huhuhu..

dah 3x tukar, abis suma rosak..huhuhu

zonaku said...

masy:
aku kan pemalu!

fae:
ahhhh!!!!! konon!

HEMY said...

comey2...dapat free best le..tp tknak le beli sendiri

zonaku said...

HEMY:
aku sanggup tunggu sampai dapat semata2 sebab x mo beli sdr

tunbegia said...

haku baru beli kelmarin, baru bukak cover plastik dah patah bunganya,

salamm,

xiiinam said...

Jangan siram pula pokok tu dengan air...hi..hi..

zonaku said...

tunbegia:
hehheheee...... x der jodoh namanya ngan bunga itu.... selamat datang yer... singgah la lgi


ckLah:
siram ngan renungan ayu n senyuman menggoda jer

tambah kasih sayang sket!

hehehehehee

Followers