About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, December 7, 2009

Near Miss

huhuhuuuu..
ari khamis.. seharian berjalan, bila blk je ke opis.... aku set kan pc aku.. maklumla.. dah ada bos baru....

bilik dah setting baru.. bilik y dulunya seorang, kendian jadi berdua.. kini bertiga...

dan aku pecahkan cermin kabinet ms alihkan barang2 tu.... hhehee.. dah aku mengalih barang2 tu sumer memakai kebaya n kasut tumit tinggi... kekekekekkekkeeee... hebat kan??

then, aku trs memandu ke kolej adeq. sangat ngantuk ok.. aku mkn sweets y ada dlm keta. but elok jer aku amik susur ke PPUM, aku terlelap. Syukur, x der byk keta, n aku x hentam sesapa pun.... berdebar2 aku memandu ke kolej adeq. sampai jer, aku tukar baju n amik panadol actifast 2bijik. main amik jer... bersama few biskut arab stok kat adeq.

adeq antar ke stesen bas, aku dah x drive, aku biar dia jer y bawa keta., perut dah rs semacam.. nak muntah pun ada. naik jer bas, bila bas jalan, aku turut jalannnn ke alam mimpi. sedar jer dah di simpang pulai, bas berenti di stesen minyak petronas. aku call bro3. then, sambung tido. sedar sekali lagi, di tol Juru, call bro3. sedar sekali lagi, di tepi queensbay, and aku miss pemandangan laut atas jambatan... huhuhuhuu

sampai jer, naik kete, trs blk. diorg br blk dr Pesta Pulau Pinang. Awah dibohongi kononnya pesta dah last, x der dah lps nie.. so, aku x yah bawak dia dah ke pesta. sampai rmh, makan nasik sejemput, tdo sampai pagi!

14 comments:

Yunus Badawi said...

ko dah terlebih tido ni. Takkan angkat kabinet terus mengantuk? hehehe

Jard The Great said...

mana gmbr cik konfius???

aza ni said...

makan panadol tu perut dah alas ke ?

eddie dewanaga said...

terlelap sambil memandu..?

hebat!

Masy said...

sape awah?

Anonymous said...

bahaya ko drive terlelap ni
gantung lesen ko kang

zonaku said...

YB:
hehheee... sila lah datang mengankat n setting balik bilik nie... then jenjalan seharian memperkenal orang baru..... kita tgk, YB letih ke x....

pastu kita sembang semula.. blh?

jard:
minta ngan dia laaaaaaa.........

zonaku said...

azani:
dahhhh... masa lunch!
eh.. alas laaa... biskut arab tu kan ker kira makanan gak...

eddie:
tq!

zonaku said...

masy:
huhuuuhuuuu.... awah=farah=anak buah aku!

fatt chin choy:
hehehehehee....

julietchun said...

aku syak ko termakan pil kuda sebab tu ko rasa nak tido jek.

zonaku said...

juliet:
pil kuda??? apa tu??

Syah Shah said...

Mujur tersedar dah sampai Penang... kalau tersedar masa bas dah pusing semula ke KL?? Haaa... nanges laa kau... hik hik hik hik hik :P :P :P

zonaku said...

syah:
dah penah dahhhhhhhhhhhhhhh

Syah Shah said...

baru je aku cakap, dah penah jadi rupanya... har har har har har :P :P

Followers