About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Saturday, December 26, 2009

2009

dah hujung² tahun kan
mudah mengenai tahun ini
1- aku bertemu n bermesra²an ngan para blogger
2- aku berjaya bawak mak tunaikan hasrat dia. aku puas, walau x seberapa, tapi aku merealisasikan jugak impian dia.
3- ujian sebelum menjadi tetamu Allah : pertama kali aku diserang 'bawak jantan masuk rumah'. <--aku x cerita, harap jgn ada y bertanya ya
4- turun naik semangat bekerja
5- pergolakan emosi
6- konflik
7- pertemuan perpisahan yang meruntun jiwa

ayat cam drama swasta!

11 comments:

Masy said...

klu aku tanye, ko marah tak? hehehe

zonaku said...

ko sekadar blh bertanya.....

syah shah said...

aku nak tanya jugakla... apa kes ke-3 tu?? Mueheheheheheh :D :D

Lariikkk~~~

HEMY said...

ko dh gi haji ke zonaku???

Jard The Great said...

ke-3??? musykil neh.. ehehe

zonaku said...

korang sgt prihatin..... tq²

Yunus Badawi said...

yg ke3 da yg ke7 tu ada kena mengena tak?

zonaku said...

x kene mengena what-so-ever

syah shah said...

sesungguhnya kami suma memang sohabat-sohabat yang amat-amat prihatin... hihihihihihih :D :D

Jadi.. Err... Takmo cite ke yang ke-3 tu?? Muahahahahahah :P :P :P

zonaku said...

hhehehehee.. terima kasih atas keprihatinan anda!

adibah said...

jadi tetamu Allah.. untungnya .... :)

Followers