About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, October 21, 2009

Bila Mak Nak Datang

ini awah mengemas masa maklong n paklong nk balik beraya...
mcm ni la jugak aku mlm tadi sebab mlm ni mak datang
ehehheheehehheheee

13 comments:

syah shah said...

hoo... mak nak datang baru nak berkemas ye... besa dia tuuu~~ Nak kena babab... har har har har :P :P

julietchun said...

malam ni tido sebelah mak yer...

zonaku said...

syah:
bukan la camtu.. but extra sket laaaaaa...

juliet:
ko nih.. dendiam dah la... ssssyyyyhhhhhhh......

Zyma Saad said...

Selamat tido di celah ketiak mak ko ye......semoga mimpi2 indah dtg.
:)

DaliaLiyana said...

zona...cam kes dera je....hehehhe....

Yunus Badawi said...

sibuklah ko sampai hujung minggu. Selamat menghabiskan masa bersama keluarga.

theconfused said...

hahaha.. kasik canlaaa tido bwh ketiak makkkk...

:P

eddie dewanaga said...

senyum sampai telinga...

enjoy your day off!

Masy said...

ewahh kemsalam mak ko :)

ku tak sempurna said...

ooooooooooooooooooooooo...
mak datang baru nak mengemas eh...

sungguh rajin anak dara itu :P

dhomnirhahs said...

kemas rumah je, masak beli kat mamak luar ..

tau dah ..

:p

kimisai said...

report..!!!report..!!!


hehehehe

zonaku said...

zyma:
ceh ko nie.. jeles la tu.....

dalia:
x dera.. tp dia ni kalau kita wat keje, dia pun akan buat gak

YB:
agak laaaa.....

cikKompius:
tau pun.. dah kawen nanti, kena tdo bawah ketiak laki lak kan?

eddie:
dah tahap sengeh dah ni...

masy:
insyaallah... aku asyik berlegar di shah alam jer...

KTS:
hehehheee.. aku memang rajin apa...

shah:
sesekali dia datang.. kasik chance la dia gantung senduk.....

kimisai:
ko nak report kat sapa???
hehhehhheeee.....

Followers