About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, September 28, 2009

Back 2 Work!

mak n cucu2nya!

update dr opis!
seminggu beraya di kampung

semalam ms nk bertolak balik
sangat berat hati
sebab badan makin berat... hehehhehehee

bertolak awal, jam 8 pagi
syukur jalan x jem!

ari ni masuk opis
rasa???



MALAS!
*******************edited**************
bila sesekali
susah kan jadi sensitif?
semua boleh diberitahu
tapi cicir jua aku
x mengapa
aku masih mampi cari rezeki n bahagia aku sendiri
yer la
siapala aku ini kan???
bahan makian dan lubuk kesalahan
masa susah aku pembantu
masa senang???

22 comments:

syah shah said...

aku pun masih rasa malas...

lagi malas sebab aku sungguh tak suka orang duduk tempat aku, godek sana-sini, dan tak letak balik barang-barang aku semula ditempatnya... haissshhhh...

eddie dewanaga said...

selamat kembali...

have a good day ahead!

zonaku said...

syah:
huhuhuu.. aku pun x suka.. x der gangguan barang2 aku, tp ditambah jer timbunan...

bosan!

eddie:
TQ.... senandung cuti lagi ker?

HEMY said...

ahaha..sptutnya ayat ko..."nak balik..tapi berat badan". haa..bukan berat hati..ahahahaha

zonaku said...

HEMY:
ko nie!

ku tak sempurna said...

aku pun BERAT gak ni...

hahahaha

julietchun said...

tak lama lagi raya haji, buleh balik kg lagi kan.

zonaku said...

KTS:
heheheheee... berat.. berat..

juliet:
lambat lagi ler raya aji
lagi 2 bulan! bulan sebelas tu...

theconfused said...

beratttttttttttttttt..... raya ja gain blk yg turun rituuu..

tulunggggg...

zonaku said...

cikKompius:
tau x pa! tu y tcabut kasut baru tu kan?

Yunus Badawi said...

Nasiblah opis aku dlm rumah aje. Kalau rasa berat sgt, aku masuk bilik terus tido balik hehehe

citahrudin said...

heran la weh

mlm td aku syak aku akan jd mls

tp jd rajin plk

heran kn?

hahaha

zonaku said...

YB:
ampeh! jeles ni tau!

citah:
kagum aku
ni br aku ada semangat sket nk keje.. tp dah kul brp dah.. dah mula la teringat nk balik!

adibah said...

hari ni aku semangat gi keje.. sebab aku dah start keje dari Rabu lepas.. hehe..

Welcome back Zonaku.. :-)

syah shah said...

berat aku turun masa puasa aritu... sekarang masih menten... har har har har har :D :D

bangga bangga bangga :P :P

zonaku said...

adibah:
heheheheee.... bgsla...

syah:
huhuhuuuu..
aku hanya dengki.. jaga badan x jugakkkk....

DaliaLiyana said...

welcome back zona...
bila nak wat open hse..
jgn lupa jemput dalia ek..
dalia suka makan free ni..hahahaha...

zonaku said...

dalia:
hehehee.. jemputla datang.. open hse anjuran opis insyaallah minggu depan...

theconfused said...

aku pi kedai tuh, dia gam jaaaaaaaaa.. kotla nk bg kasut br satuka apakaaaaaaa.. ampesssjaaa

theconfused said...

enbeg awah tu sapa beli??? kih3...

theconfused said...

best plak menyepammmm.. muahahahahha

zonaku said...

CikKompius:
heheheheheheheeeee.... kaku aku sakit!

cikKompius lagi:
mummy kot y beli.. aku x sure!

hang lagi!
spam la bebanyak! aku lyn hangen ja nie!

Followers