About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, July 21, 2009

Redakan perasaan

kebelakangan ini banyak gangguan perasaan
menjadikan aku gundah gulana
senyum tawa gelak riang yang aku pertontonkan
hanya sandiwara
laman maya ini juga aku sasarkan luahan perasaan
syukur aku punya pembaca seperti kamu semua

ada jua y sudi melayangkan jemari
menaip cerita dan nasihat
menghibur hati yang duka lara ini

terima kasih semua ya
kadang² lebih mudah bicara dengan org yang tidak dikenali

******
jadinya
untuk meredakan kekusutan jiwa
aku nak jemput semua yang sudi
bersama² aku berkelah di tepian pantai (ada jua cadangkan sg gabai)
sila hubungi aku di a*********9di yahoo dot com
email ini aku dedahkan sementara saja hingga aku pulang ke rumah esk, 21 julai seusai keje di pejabat
harap maklum
aku belum tetapkan di mana atau dengan siapa, jadi terbuka pada cadangan
ikutkan jiwa aku... hanya duduk menghadap laut sampai letih

23 comments:

Zaidon said...

bestnya dok kat tepi pantai.. tapi wekend kita keja. tak besh

theconfused said...

aku cdgkan duk kt bt. feringghi, takpon kt pantai merdeka... takpon langkawi... bukanpeeeeeee... dekat sket dgn aku!!!! muahahahahha

momentinlife said...

nk buat bile tu beb?

weee~ aku nk join! klu aku free la.. hehe

zonaku said...

zaidon:
mmg sangat best! tp kalo dah keja tu... keja jer...

cikkompius:
cessssssssss........ aku x suka bt feringhi... baik aku dok kat matang, tpt lepak aku sejak sekolah menengah... privacy..!

momentinlife:
cadangnya ahad nie....... insyaallah

arianna adrizal said...

aku pun suka laut.
mengadap laut smpai puas.
tgk sunset. bunyi ombak. wah~ aku dah bole bayangkan ni.. ;D

theconfused said...

matang?? matang tuh katne?? aku tau larat matang, perak jaaaa...

muahahahaha.....

syah shah said...

Sabtu aku keja... Ahad ada kenduri pulak... Emmm... nanti tengok camne kalu buleh ejas... heheheheh :D :D

tumpang lalu... larat matang ke larut matang weiii??? Kih kih kih kih :P :P

theconfused said...

larut laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... :P

cetttt...

eddie dewanaga said...
This comment has been removed by the author.
eddie dewanaga said...

mungkin masa kurang sesuai, masing2 ada komitmen lain...

ku tak sempurna said...

aku pun suka mengadap laut................................................. tapi skrg ni takleh pergi lagi... very2 the busy... huhuhu

HEMY said...

hmm..mcm dh ada rancangan la plak wiken ni..hehe

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

nak pegi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nk pegi
nak pegi
hendak pergi

patungcendana said...

bukan senang nak berlakun di pentas dunia...kan?


piknik? macam best je...

ZARA 札拉 said...

Gi laut?

Lautan luas...

mau~

Ungku Nor said...

minggu ni tak bleh.
minggu lagi satu mungkin buleh kot..tapi tengok port gak.

kalo jauh sangat, akak malash nak drive..ahakss

Monkey D Luffy said...

jom!

zonaku said...

anne:
nk ikut?????

cikkompius:
huhuu.. permatang DL kat penang laaaa.... larat matang??? larat laaa! hehhehe

syah:
heheheee.. up 2 u bebeh! lalu la.. kot takat ng nyakat si kompius tu aku x kesahhhh.....

zonaku said...

cik kompius lagi:
heheheeee.....

eddie:
ini bukan paksaan..... karang ada y kata x ajak pulak

KTS:
heheheheee.... x per...

HEMY:
aku rs ko x leh ikut.. ada aqiqah sapa ntah kan???

zonaku said...

hazerin:
jemputla datang yer....

patung cendana:
amat payah... haihhhh.... piknik mmg best.

zara:
saujana mata memandang..... jom!

kakUngku:
hehehheee... minggu dpn ada bikers gathering kat eagle ranch.. karang jem lak hway ke sana...

monkey:
jom!

John Iverson said...

Season in the sun... I want to go but i cant... miss u all.. Sister Hazerin, Sister Aima, Sister Wafa, Bro Kueh and you.... eh... I miss u too kapten hahahaha...

Jard said...

cant make it dear.. huhu

Mr PenyuBiru said...

pi berkelah tak ajak.hehehe

Followers