About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Sunday, August 2, 2009

bayi masa kini

ari tu, ms aku online, tetiba sis3 buzz aku
aku ingatkan pasal apa la...
siap anta skeletonn y menari nie
bila aku tanya, katanya nk bagi faris diam
dia kene tinggal kat rmh ngan achiknya mlm tu
bila aku soh on webcam,
inilah rupa budak butak y tengah ngaco achik sambil tekan² laptop
ni rupa close up, perang ngan achik dia
zaman dulu, kalau ko kacau achik ko, apa y achik ko buat??/
bawak naik beskal jenjalan kat sawah..
x pun, ke tengah laman n main di sana

skrg? main komputer!

8 comments:

adie said...

wah! hebat berbudak skang ni. hehe

INTAN said...

faris dak botak..heh

Masy said...

tu diaaaaa sudah maju ehhehe

Jard The Great said...

ehehe.. budak2 kecik dah pandai men webcam..

HEMY said...

huhu...ok la tu..leh diam..ekekeke...

julietchun said...

ni baru betul macam iklan tu, dunia dah maju, zaman dah berubah :D

Sharif John said...

Dunia dh berubah zaman dh moden... standard la tu sis... tu belum kuar hp lg hahaha

zonaku said...

encik penyu:
hehehhehheee.... sakan nie..

intan:
botak ker???? rasanya pasal x clear pic tu... last cukur sblm bulan 5 kot

masy:
yaaaaaa......

jard:
x la.. dia kagum tgk muka sdr n skeleton tu...

HEMY:
aku tgk makin sakan dia kuntau ngan achik dia... cuma x nanges dah la

juliet:
:P

john:
:P.... dia suka nk letak gagang phone ke telinga.. then nganga bila dgr sore atam dia..

Followers