About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, June 15, 2009

Program ke Lanchang

hehehe.. sengaja kasik panasss sket.
14 Jun 2009
seawal jam 4.30 aku bgn tido nk bsh bj sblm memulakan program aku. 1st thing y aku buat bila bk mata is baca sms dr aima. siap bsh bj n tgh iron tudung, ada call dr aima, tkejut pny pasal, trs tudung y aku iron terbakar. xper, sket jer.
then aku btolak ke rmh aima dgn gaya ganas. aku sampai rumah aima 5 minit sebelum jam 6.00 pagi, solat di sana n memulakan acara mengutip jejaka y menyertai program kami.
sedikit foto y ada.....

deerlanddeer
lunch kamigajah!
ole² dari Lanchang
eeerrrrr.. Jard! amacam? berangin x?

11 comments:

Yunus Badawi said...

Betik tu dari ladang wafa ke?

Sharif John said...

Rusa best, beruang best, gajah best, makanan best n bloggers pn best... Sangat Seronok!!!!!!

me3n said...

nak gak ole2!!

Syah Shah said...

Woh... tak penat ke weh pegi balik hari??

zonaku said...

YB:
ye le.... goosie bag y best dr lanchang

john:
yeah! that's the spirit!

ad3ck:
x leh! tgk cukup ler

syah:
1st time aku x rs letih. maybe hati seronok pny pasal. heheheheheee

❀aRaBeLLa❀ said...

dasat aima ni tak taw letih gamaknye,da le malam sabtu tu balik lewat gi sheraton pastu pepagi buta dah nak ke lanchang..

momentinlife said...

hikhik...
sgt2 terharu 'piola' aku pn kuar blog ko... aiseh!~

*apsal ltk 'pic no 1' tu? sbb baju ko kene gigit rusa eh? =p

Jard The Great said...

sgt berangin wei!! ahahaha.. shhhhhhhhhh!!

Hazerin said...

huhuhu. nice knowing korang semua. eh eh.. i have follow uuu.....

eddie dewanaga said...

satu pengalaman yg menarik...
semalam gua tunggu sikit punya lama beb, bulan tak timbul2!!

Unknown said...

aku cool jaaaaaaaaaaaa... muahahahah...

Followers