About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Thursday, April 2, 2009

semangat waja

n3 ni aku dah siapkan sejak isnin lagi
skali pemegang talian hayat cuti daaa!
so,


.
.


korang lihat ini;
cak!!!

ini dia........!

dan ini adalah barang lama ya... tp disebabkan semangat waja gak hahahahahahhahahahaaaa.....

aku sangat poyossssss n ceewwwwiiiiiiii

tapi aku hepi sesangat...

bolehkan????!!!

7 comments:

julietchun said...

aku pun dah lama tak layan bedminton.

ku tak sempurna said...

meh lawan ngan aku klu berani... :P

syah shah said...

boleh saja, aku izinkan... hahahahahah :P :P

gile lama aku tak men badminton... kalu main sekali nih musti krem urat tangan... Hohohohoh :P :P

Mr PenyuBiru said...

aku tiap² minggu main badminton sampaikan raket aku dah patah dah. yg sedihnye, raket tu hadiah besday dari wife aku.huhu..

eddie dewanaga said...

bila last gua main badminton ni ye..??

it was a million years ago, i guess!!!

HEMY said...

ahahaha...hebak ah zonaku..ko main badminton kat mana ni??leh aku joinnn

Jard The Great said...

baus bersukan! yea!

Followers