About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Sunday, December 21, 2008

Gambar² Kisah Hujung Minggu..

asal jenjalan jer aku akan jumpa nie..... maknanya menatang ni banyak mempengaruhi hidup aku skrg nie.. seb baik la laki orang.... kalo tak, mesti bahaya, orang kata... angau... huh, x koser aku angau ngan menatang sekor nie, walau kaler feveret aku tu.
perbezaan saiz tapak kaki sorang dewasa yang kiut n sorang budak kiut. diasuh sejak lahir yang mana saiz tapak kaki semasa lahir adalah sebesar 2jari jer.... si adiknya pulak masa lahir tapak kakinya sebesar 2 jari, atau 1 1/2 jari mak long...hikhikhikhikhikhik. ini muka achik dalam usaha menakutkan awah.... konon jerla budak tu takut.... bukan dia heran achiknya menakutkan dia camnie... cuba achik bagi arahan.... terus jawapannya; 'okey la... awah buat' (dlm nada sedeyyy...!)

ni plak awah n nasik ayam feveret dia. Minat dia terhadap nasik ayam akan menyebabkan dia ajak mak aku p makan nasik ayam bila dia teringin. Tp ternyata nasik ayam kat alamanda ni x berjaya menarik minat dia, separuh ja abih. Lps tu dia p amik gambar. Suka posing ni budak nie. Ni lak, ehem, orang yang mengasuh budak tau la nama aktiviti nie. Selain niat asal, xtvt ni gak boleh menyebabkan budak berenti menangis.
dia nak bgambar lagikkkk....! (aku lupa pusing, korang pepandai la ya)

senyuman menggoda la konon tu!


sblm ni kalau dipakaikan bedak sejuk nie.. dia akan muntah, lps di tgk TokMek dia pakaikan kat Faris, dia mula nak pakai. Bila nampak jer stok bedak sejuk aku nie, dia mintak nak pakai, pastu soh achik dia amik gambar. Aku belek² gambar baru perasan ada gambar nie. Sabo jer la aku ngan Awah nie.....! aku tatau mana dia dapat idea nie!ahli keluarga aku!

6 comments:

Mr PenyuBiru said...

ko angau kat menatang tu ke? hik3..

aku pun ade gak gambor tu. ko jupe kat area bawa masjid putra kan. kat area souq tu.

psstt!..psstt! aku pun pernah buat gak xtvt tu.hik3..

Ungku Nor said...

awah ada gaya jadik zombie kg pisang..hehehe

zonaku said...

EncikPenyu:
- x koser aku nk angau!
- mmg la.... ko ada bl x?
- dah ko ngaku ko bapak mithali, mesti la penah buat!

kakUngku:
hehehe!

eddie dewanaga said...

gambar lu pakai bedak sejuk takde ke...???

:)

syah shah said...

ektibiti ape tu yang buleh buat budak benti nanges tu??

zonaku said...

EDDIE:
X koser aku nak tepek kat cnie!

Syah:
jadik mak or pengasuh sepenuh masa, ko akan tau!!!!!

ngeh3!

Followers