About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, October 20, 2008

MaKaN M.A.K.A.N makan mAkAN

byk undangan open house kan?
maklumlah dah lps nie sebuk ngan open house deepavali lak
aku x larat nk update lagi pasal rumah2 y dibukakan nie...
nanti2 lah yer...
nak upload gambo faris pun x sempat...
memasing masa raya sebuk dok ngadap dia.. lupa kat kamera n henpon y ada kamera..
ni ja y ada...

(seb baik adeq sempat snap kat spital......)

6 comments:

Ungku Nor said...

awak niii..
makan pree pun macam satu deraan perasaan je, pesal aa..hehehehe

zonaku said...

kak ungku :
sengkak perut ni haaaa.... byk sangat makan.. tu pasal malas update pasal nie....
sket lagi jer nak letup dah perut nie... anjib pun x leh lawan tau...

Ungku Nor said...

hahahaha..makan tak baca bismillah memang cenggitu la rope dia..bluweaakk ;p

ku tak sempurna said...

sumer jd pemurah bila raya ni... berebut2 nak buka rumah... hmmmm... lantak le... asal deme bahagia :D

PENDEKAR said...

moga jadi anak yang berguna, anak yang soleh, anak yang mencintai allah wahai faris...... heh

;-)

zonaku said...

kak ungku :
mana tau nie??

ciktaksempurna :
doakan la bertambah murah rezeki diorg lepas nie...
Insyaallah...

pendekar :
insyaallah...
amin...

Followers