About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, September 5, 2008

Kisah - Kisah Hujung Minggu

Hujung minggu yang penuh dengan acara sepanjang bulan Ogos...

Yang Pertama..
acara pindah memindah... letih n mcabar kesabaran aku y mmg x brp bagus tahapnya...
escapism aku? berita kelahiran umat Muhammad terbaru... dan jua acara bertandang bersama teman2 lama... lama sungguh kami semua x jumpa... sungguh... dekat tapi jauh.. sementelah teman berkursus di sini... ada y amik inisiatif mengatur acara nie... cam jejak kasih pun ada gak... anak2 kecil y mengiringi pun bmacam2 karenah.. tukang menjerit, tukang gelak, tukang usik... tapi bby tuan rumah paling best... golongan acik2 nie sumer kaki cakap kuat... dia bantai tido jer.. x der nyer dia herankan kami y bising2 nie... yang jejak kasih ni.. teman akrab semenjak bkenalan.... lepas jer perpisahan besar2an kami... x penah bersua muka sampai hari tu... terharu sungguh.... bayangkan kami y kenal sejak hingusan.. mengenal erti dunia bersama... menempuhi alam remaja bersama... kini masing2 dah dewasa...


Yang Kedua...
Cadangnya nak berehat.. yerla... tengah menyesuaikan diri dgn lokaliti baru... Acara pejabat mengganggu.. sudahnya... hujung minggu yang gagal berehat..

Yang ketiga..
Baru betul2 berehat.... sambutan ulangtahun mengikut bulan Islam lak... mencari keredhaan...


Yang keempat...
Nie best.. Ada jemputan dari yang ingin berkenalan.. bertindak sebagai peneman saja la... menonton perlawanan secara live.. orang lain tengok gol n pemain.. aku asyik2 kira berapa anggota FRU yang berkeliaran.. lepas gol pertama.. ada lebih kurang 20 anggota.... tu pun still di baling botol air dan mercun.. jatuh 1 meter dari kaki penjaga garisan dan FRU tu.. ganas... kalaulah kena... nahas jer....
tengok2 dah la.. bising2 dah la.. baling2 org ni cubalah elakkan.. sakit ooo kena baling... kalau masuk spital... bil mahal tau... lainla kalau msk spital gomen... kenyang la menunggu...
Esoknya....
jalan2 cari jalan... temankan adinda... konon kul 8 dia sampai... call kul 8.. katanya kejap lg btolak... aku tau... br bgn coz aku call... apoda...
sesat dengan amat sesat... tapi untung sesat kali ni coz aku termasuk ke pusat beli belah dl... lps dah siap jumpa jalan... dah dekat benor ngan entrance hway... trs balik jer la...
Teruskan ngan acara menyiapkan dapur... balik dan rehat.... sian adinda... letih sampai aku snap gambar dia pun x sedar... ada flash tu... x bkutik sikit pun...

Yang terakhir...
lagi sakan... ke KLCC semata2 tgk wayang... dah tu aku lak y drive.. cam x caya...

lps mkn kat burger king....

beli perfume baru..
tp nie special price... alang2 murah.. kami borong semua.... ganeh tul....
dah tu... org sumer g coundown party.. kami ditengok oleh tv... dpn rmh aku pun leh tgk bunga api rupanya.. dah tu apa lagi.... sambung zzzzzzzzzzzzzzzzz..........

hujung minggu yang ini aku mmg rehat sepenuhnya d rumah... sambut ramadhan skali..

so... slamat berpuasa semua..

3 comments:

Ungku Nor said...

selamat berpuasa my dear.

pose masih penuh..kan? kaann??
*lariiikkkk...*

;p

syah shah said...

Selamat berpuasa... :D :D

Hohoho... penuhnye jadual hujung minggu dari awal bulan sampai ke penghujung... bole pengsan weiii kalo tak cukop rehat tuh... Hihihihihih :D :D

zonaku said...

ungkunor: alah kak, kalu x posa pun x per kan... :p

syahsyah: ini bulan yang penuh.. bulan y x penuh.. sampai letih berkurung kat rumah :p

Followers