About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, September 15, 2008

Hujung Minggu Yang Lalu.. Part 2

byk kan Part 2.. kekekekeee... bukan apa.. mls pikir tajuk baru... ini jua kisah hujung minggu... dengan tahap jeles..... coz adik dan adik lagi satu blk kampung... ikhlas... aku jeles... aku pun nak blk juga.. x per.. sabar2...

usai urusan kantor... uruskan pula hal CikPuteri... CikPuteri perlu dijaga.. yerla.... nanti nak blk kampung ngan dia kan... selesai semua jam 3.. panas terik bulan ramadhan ni memang menguji... samai rumah... lelapkan mata kejap.. coz cam nak kene serangan sakit kepala.. tengah sedap lelap.. kene kejut lak... ada tamu... YESSSSS!!!!!!! bakal menerima teman baru.... lega.. penantian kami tiba di akhirannya...

lepas call mak jap... langkah dituju ke pasar malam... malam la sangat... kami keluar rmh jam 5.30 n balik 6.30... kelam kabut la masak juadah berbuka... Harus diingat di sini.. aku dalam kategori x tahu memasak. harap maklum.

meh cnie jamu mata...


ni bahan2 kuahnya..

ni sayurannya.. simple jer..
ni kuah y sedang direneh.. yer ker reneh??? ke rebus???
ni bahan utama nya..
tadaaaa... laksa utara.....

ni jer y aku tau masak.. coz x jumpa y sesedap ni lagi di daerah nie.. semua ada ja y x kena ngan tekak aku.. lgpun...ini blh diulang2 makan..

jangan jeles ya....

1 comment:

syah shah said...

uih, laksa... sedapnye... lame dah tak buat dan makan... Heheheheheh :D kene tunggu lakiku pulang dari kota laa ujung minggu nih baru buleh nak buat... Sedap... sedap...

Followers