About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, September 8, 2008

hari2ku bersama adinda

semalam.. puas gak la aku menghabiskan hari... jauh sungguh perjalanan... serasa.. ni pertama kali aku membuat lawatan y amat jauh... akibat perpindahan la nie...
x per.. jauh pun jauh la.. still dlm Malaysia lg ka.. jauh mana sangat laaa...

Ni nak pesan sket.. aku x mo ngata org bulan2 posa nie... tp sebagai teguran, buat aku dan jua sesiapa y ingin menerima.. aku x paksa..
bila ada tamu di rumah.... cuba2lah maniskan muka... bertegur sapa.... sesama tetamu pun.... apatah lagi kalian sejantina... jangan la harap tuan rumah sj y melayan tamu..... ntah apa rasa hati tamu tu bila diabaikan.... sungguh x sopan.. hilang kesopanan dan adab, tatasusila org kita... org dah menolong... walaupun tolong y ada harapan... layan la seeloknya.... buatnya dia x mo tolong dah.. Padan muka kita...
sekian tazkirah saya ari nie...

balik pd acara semalam.... pusing2 cari bj melayu.... naik pinar bijik mata.. yang elok buatan dan berkenan di hati.. harganya.... letih poket.... yang amat berkenan di hati tapi dibantah pulakkkk.... x nak dilayang seeloknya oleh penjual... saya customer bang.... dah la x mo trn harga.. layan x layan jer....
x per la.. kami bl dr org lain...

dan "baju pepel seluaq kuning" aku dah jumpa... mesti awah sayang aku thn nie..

bbuka puasa yang diidamkan..
dgn y tsayang... makan lak mknn y best..... nikmat sungguh..

3 comments:

theconfused said...

takleh lawan maklong n paklong gi.. lalalalala

a Q r a m said...

hik hik...

!x0r@ said...

saya tak faham.. mgkn sbb malas nk pikir kot

tetamu sesama tetamu ke yg dimaksudkan dlm tazkirah tu? huu..

Followers