About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, July 9, 2008

:H.A.N.T.U:

aku adalah seorang y amat penakut
mungkin aku biasa bdpn ngan menda2 ni di alam nyata
membuatkan apa saja y dtengok dlm tv atau wayang menyeramkan
pagi semalam,
lepas sahur, aku bc sket,
then rasa dahaga la plak,
so aku keluar la dr bilik nk p mnm air d dapur
sampai dpn bilik air jer
aku patah blk msk bilik
sebabnya
aku takut...
rs cam ada jer y tgu aku kt dpr kalu aku trskan langkah
coz..
lps mkn td aku dah tutup lampu
so.. gelap
aku masuk blk,
padam lampu n sambung tido
then mlm td,
ms tgk tv,
ada iklan kat tv3
hairi othman jumpa mende alah nie..
n aku tertgk la rupa mende tu
walaupun aku tau hanya rekaan
tp still aku x berani
teruk la aku nie
klu nk tau aku penah kene pakse tgk citer antu nie..
nk tutup muka x leh, org tu awal2 dah pegang tgn aku
last2 aku pejam ja...
dia ingat leh paksa aku tgk?? setakat try leh la
pas2 family aku tgk citer juon..
akibatnya...
sebulan aku tdo x tutup lampu tangga
x per.. bil letrik bayar sama2

No comments:

Followers