About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, July 28, 2008

Diplomasi

Dia : awak dah lama di sini?
Aku : blh tahan lama gak
Dia : membantu urusan yang di dalam ya?
Aku : ya..
Dia : ada jalan2 juga?
Aku : ya.. ada sesekali..
Dia : sepatutnya awak lebih arif... yang begitu kan x boleh... sepatutnya yang sebegini kan...
Aku : ya... nanti di ubah pada yang itu (dlm ati... hampeh tul la dia nie, kena gak aku akhirnya)

... itu y terjadi.. bila ada y gubna cara nie.. aku biasa akan mengalami kebekuan akal... trs blank... dan.. akan jd hipokrit... aku x suka y 'sebegini' - kerana pada aku, ia amat x padan dan adakala akan membahayakan aku... yer la... aku y sering kelam kabut n nak cepat nie banyak terdedah pada bahaya.... sabar jer la.
.. tau tak.. x semua peraturan sesuai diaplikasi pada semua... dan aku adalah org y akan buatkan peraturan itu mmg x sesuai aku aplikasikan...
nnti la blk nnti akan kuperah idea baru...

No comments:

Followers