About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, June 6, 2008

Relay For Life 2008

sejak 2 menjak ni aku rs cam rajin jer join mende2 free.. bkn dpt free... buat free.. senang citer.. charity.. latest... Relay For Life 2008 kat Stadium Latihan MSN... 31 mei & 1 jun.. sama la plak ngan Jom Heboh.. disebabkan serentak.. JLN JEM tahap gaban..

dah parking tu.. aku bawa rakyat2 aku daftar.. aku xyah daftar.. kompeni dah daftarkan.. sekali salah tempat.. mmg la nama diorg x ada...

pastu aku bw diorg ke tpt khemah aku.. kira tompang2 msia la...

dah tu lps group kompeni aku sampai.. mula la kami letak brg n just nice jer.. acara mula... Menteri Kesihatan datang.. aku sebagai pemegang kamera.. amik la gambar dia.. then.. dia lambai kat aku... fffuuuuuuyyyoooo.. pedulik apa aku.. apa org nk kata.. kata la.. aku x heran.. walau dia x kenal aku.. at least dia lambai..


ada ucapan n pelancaran kempen hari tanpa tembakau... cam la leh berjaya...


lps ucapan tu.. Dato' Liow nyer turn lak.. then org besar NCSM..


lps tu team cyclist sampai...


diorng serah banner hari tanpa tembakau tu kat menteri..


then pelepasan..

bythis time.. aku dah minat tul kat org besar NCSM nie... very the active w high spirit... ni pendapat aku.. tgk semangat dia.. rs nak srh aku bkampung seminggu pun blh...

lps tu mula la aktiviti.. nama pun relay.. so.. jenjalan jer kat trek stadium tu.. bukan wat mender pun...

sambung nnt.....

No comments:

Followers