About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, June 4, 2008

bulan aku

setiap tahun... msk saja bulan ini, aku akan rs happy.. n jarang aku benarkan y buruk2 mengurangkan rs happy aku....

same goes now..
aku mulakan bulan ni dgn kerja amal... nice experience.. relay for life.. an event for those who has suffer and those who wants to celebrate life after a health battle.. will update later...

today just about what happens in my enviroment.

aku org melayu.. aku hidup dalam rumpun melayu.. rasa ada jati diri melayu pada aku.. sayangnya aku kurang setuju dengan amalan orang2 aku sendiri..

ada beberapa muka baru... aku x amik pusing sangat.. biasa la.. mmg kehadirannya diperlukan...
y aku x suka adalah.. kehadirannya mengurangkan, or maybe menutup peluang org lain.. y MUNGKIN lebih layak...

dia hadir depan aku... tp aku x pandai bermesra... sian aku kan...

n tadi.. dia y pernah hadir dgn cara y sama bercakap dgn dia y baru...
'nanti bagi aku semula ya!' ......
aku terkelu... rs ada y pelik.. then baru aku sedar.. kehadiran diorg ni dgn cara itu.. sudah semestinya pernah ada hubungan..
kelakar kan.. kadang2 kita rasa kita org hebat sebab org lain x penah dberi peluang bersaing dgn kita.. ada y dah besar kepala... ya la.... dah ini amalan dan ikutan.. otak x berkembang.. pergaulan y membina.. n y pasti & y paling aku x suka..... persaingan y langsung x sihat...

No comments:

Followers