About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, May 23, 2008

blog

orang kata...blog ni tempat kita meluah kata hati... sort of diary pun blh la.. tpt luah buah fikiran... tempat curah rasa, curah idea... apa2 jer lah...
tp apsal ada gak org kena dakwa pasal blog nie?? n apsal???
kadang2 tu kita rs cam pelik kan....
kita buka blog..update citer hal kite... pas tu ada org y kita kenal n org y kita x kenal akan bg feedback kat apa y kita tulih...
ada y nasib x baik kena maki hamun ...
ada y kita x mo luahkan depan2... kita tulih dlm nie.. pastu org y baca akan buat tafsiran sdr..
ari ni lak.. dalam seribu satu masalah y ada.. dalam kekangan masa .. macam2 tjadi..
panggilan y terlalu byk... aku org y kurang suka cakap kat phone.. lebih suka depan2.. esp hal2 peribdai... even ngan mak pun kalau citer tu dah lama kami sembang... bila aku ngadap dia ja.. dia akan citer lagi.. then kul 2 pagi kalau dia terjaga n aku mmg lum tido pun dia akan citer gak..
ada org kata aku manja... tp aku x rasa aku manja.... cumanya aku rapat ngan mak sejak 2 menjak nie ja... ya la... aku x besar byk kat tgn dia....
ntah la... dah tgh2 mlm nie... mcm2 rasa timbul.. layan lak tv... konsert AF... lg la aku tgkap syahdu... x leh jadi nie... satgi ada gak y ngalir nie....
dulu salah satu konsert nie penah tuntut airmata aku gak.. harapnya x jadi lg...
ramai2 pun aku tangkep leleh gak. peduli apa aku.. aku byr.. sukati aku la...
sesekali.. teringat... sakit ati mmg x leh buat apa la....

No comments:

Followers