About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, April 30, 2008

kereta aku..

kononnya pagi nie.. dengan semangat waja.. bgn awal... sampai ada org tegur... 'awalnya mandi'... well..... sesekali aku nak awal... dah lama x siap awal...dolu-dolu aku la manusia awal...
dan.. dolu-dolu gak.. aku slalu leterkan adik aku bila dia calarkan penutup rim tayar keta aku.. a.k.a. rim cover... aku pun pelik... asal dia keluar jer.. bila balik.. mesti ada jer la kesan calar kat situ.. camana dia drive pun aku x tau.
rasanya sumer empat2 dia dah calarkan..
itu salah satu sebab aku x tukar ke sport rim.. bayangkan kalu sport rim aku pun dia calarkan... mesti muka dia aku calarkan gak.... ehem.. blh tahan ganas aku nie..
itu mukadimah jer...

n td.. kat tol.. aku dengan jayanya mencalarkan rim cover tu.. n banding ngan y penah adik aku buat.... ini paling teruk.... huhhuhuhuhu...
ni y aku calarkan...
ni y adik aku calarkan

amacam??? padan muka aku.... huhuhuhuuhuhuhuhuuuuuuu....


P/S: jgn kasitau dia.. nanti dia kutuk aku tahap gaban...




No comments:

Followers